W ramach usług dodatkowych proponujemy Państwu:
√ prowadzenia dokumentacji i rozliczeń z ZUS przedsiębiorcy,
√ reprezentowanie w kontaktach z Urzędami Skarbowymi i ZUS,
√ zgłaszanie pracowników i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS,
√ przesyłanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS,
√ sporządzanie list płac (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne),
√ reprezentowanie Klienta w trakcie kontroli ZUS,
√ prowadzenie akt osobowych pracowników,
√ naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
√ prowadzenie ewidencji wynagrodzeń,
√ sporządzanie deklaracji PIT-11, PIT 4R
√ sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
√ sporządzanie umów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
√ pomoc w przygotowaniu dokumentacji związanej z likwidacją działalności gospodarczej,
√ rozliczenia roczne podatku dochodowego od osób fizycznych.